Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!
Jag som bloggar heter Mathilda. Jag är en rättså vanlig tjej på 13 år. Jag tränar mycket konståkning, och just nu på påsklovet så går jag på ett konståkningsläger, där jag både tränar 4 timmar vanlig träning och 2 timmar koregrafi. När jag har koreografi så görjag ett nytt program som jag ska tävla med. "Temat" på programmet är Egyptiskt, med sån musik, med ascool Egyptisk klänning och så. Första passet börjar kl 8.00 på morgonen så jag måste gå upp 06.30 varje morgon för att hinna åka dit. -.-
Jag kommer att blogga duktigt på den här bloggen, så du får gärna läsa den ofta.
Tänkte avsluta inlägget med lite bilder som är tagna dem senaste dagarna ♥
Beautiful
Jag, Carro och Toris gjorde flingpaket för KBry flingorna ;))))
Puss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback