Lista

Eftersom jag har så tråkigt och inte har ett skit att blogga om så kör jag på en såndär lista som jag snodde ifrån en annans blogg
Vad heter du i mellannamn? Linnéa Carolina
Hur många likes har du på din profilbild på facebook? Har inte räknat precis men runt 45 skulle jag väl tro?
Vad får du mest komplimanger för? Konståkning, Att jag är bra på att göra piruetter
Om du skulle beskriva den perfekta killen med ett ord vilket skulle det då vara? Ärlig
Vilken blogg var du inne på senast? Min egen, men annars Ellens och Juliahs
Är du bra på att fota effektfulla bilder? Nej, har aldrig kunnat fota snyggt
Vad önskar du dig? Resa till NY, mamma har varit där 15 gånger och jag 0, så fuskigt!
Har du någonsin skrivit en egen låt? Ja gud ja! Massor! Dom jag sjunger mest heter Så längesen, You dont remember och Just go away och jag spelar alla på gitarr och piano
Hur ofta tuggar du tuggummi? Varje dag tror jag
Vilken bild gillar du mest på dig själv? Vet inte, men jag gillar denna

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback