Mina dagar

Jag är ledsen för den sega uppdaten men allt är så uppochner nu. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara så jag väljer att inte förklara istället, hoppas det är okej!
Jag har inte uppdaterat bloggen sen fredag morgon så jag tänkte berätta lite om varje dag sen dess
Fredag eftermiddag och kväll: Jag, Ellen och Irma fikade på gateau en snabbis och sen så stack vi till Ösbysjön och hade det kul. Där va Noah, Erik L och nån annan kille som jag inte kommer ihåg namnet på så vi va me dom en stund. Sen så cyklade jag hem och åt middag som tyvärr slutade med familjebråk :( Sen vid halv tio så cyklade jag till ösby igen och där var det några fler och vi hade det kuligt, men sen så skulle alla hem till Anna och just då så ringde pappa och sa att jag måste hem så jag kunde inte följa med.
Här är lite bilder som togs:
Lördag: Jag vaknade tidigt och sen så var jag trött hela dan så jag stannade hemma i mjukisdress och drack varm choklad tills klockan blev 11 och sen så åkte jag till Enebyberg där jag var i fem timmar (tre ispass, ett markträningspass, en timme lunch). Det gick ganska  bra faktiskt eftersom jag klarade min dubbelöggel fast jag landade på trea. Sen när jag kom hem så fick jag inte göra något för F:en eftersom jag skule upp vid sju dagen efter.
Söndag: Jag vaknade tidigt som jag skrev och stack till Enebyberg. Där var jag i nästan 6 timmar och sen när jag kom hem var jag för trött för att göra så mycket så jag beslutade mig för att stanna hemma, äta kakor, ta tag i min blogg som jag har misshandlat, mysa och bada fotbad. Och här sitter jag nu och bloggar ♥
Kyss

Kommentarer
julia

Fin blogg :) Vad har du gjort idag?



Blogg: http://jagjulia.blogg.se/
2012-06-10 @ 18:14:47
Jennifer

Hoppas du haft en underbar helg, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust! :)



Blogg: http://jenifererikson.blogg.se/
2012-06-10 @ 18:31:22
Laaaxen <3 max factor

harlänkat massa nuuu :D



Blogg: http://liat.devote.se
2012-06-10 @ 19:45:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback