Jag kör en såndär lista bara för att

Tidsinställt, skrev det igårkväll. Jag gör tidsinställt för att ni ska få något att läsa om även om jag inte hinner blogga nu på morgonen

tio frågor om dig själv
ditt namn?
- Mathilda
när fyller du år? - 29 Oktober 1998
vad har du på dig just nu? - Ljusgrå Helloo Kitty Mjukisdress :D
vilken årstid är bäst? - sommar
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är bäst. Nejskoja men jag har ingen aning
vad är du bra på? - Konståkning
vem älskar du mest på denna jord? - min familj + en person ;)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon


5 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen vet allt
vem är roligast av dina vänner? - Ellen lätt jag skrattar alltid med henne, vi har exakt samma barnsliga humor!
vem är snyggast av dina vänner? - Alla e skitsnygga!
vem är den du helst har filmkväll med? - Alla sneeellahestar
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Ellen

9 frågor om idag

vad har du gjort?
- Överlevt
har du varit glad idag? - jadå
har du varit ledsen idag? - nää
har du gjort något bra idag? - Fick en på A på Kemiprovet lalalallala
vad ska du göra nu? - Skriva klart denna lista?
har du gjort något dåligt idag? - ja
har du duschat idag? - Nej inte än
är du trött nu? - Ganska såå

telefon/mobil

vem ringde du senast? - Mamma
vem ringde dig senast? - Ellen
vem sms:a till dig senast? - Olivia
vem sms:a du till senast? - Gabriel

övrigt
är du hungrig just nu? - Jag är alltid hungrig?
vad är klockan nu? - 21.59
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, youtube, blogg.se, schoolsoft & bloggar


familj
hur länge sen var det du träffa din morsa?
- en timme sen typ
hur länge sen var det du träffa din farsa? - En och en halv timme sen typ
har du syskon? - aa
har du något djur? - Japp
lyssnar du på musik just nu? - Jaaa
Vilken låt isf? Say hello to goodbye- Shoontelle


kärlek
har du kysst någon idag? - Tror jag har pussat min hund lite
har du ett förhållande? - nixx :(
är du romantisk? - Om jag vill så :)
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej taskigt juu
är du svårflörtad? - Ganska så lättflörtad faktiskt!
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
har du nån gång slagit någon? - Ja
har du lekt med någons känslor? - Nej det hoppas jag verkligen inte
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande?
har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nejj
är du en bra pojk/flickvän? - Hoppas det <3
vem sov du senast bredvid? - Min kudde
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - De du
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
kulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej
vad gillar du för stil på tjejen/killen - Det spelar inte så stor roll det som spelar roll är om dom är sjysta och sneellisar men han får gärna klä sig snyggt!


Kommentarer
olivia

sv; haha okej, ja den ser jätte god ut så tror jag ska testa den nästa gång :)



Blogg: http://oliviac.blogg.se/
2012-05-11 @ 09:44:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback