Byta bloggnamn?

Jag vill verkligen byta namn på bloggen till någonting med knas. Knaset.blogg.se eller ngt sånnt med knas i. Jag har fått en kommentar att jag härmar lillabloggen med namnet, men grejen är att jag visste inte äns att lillabloggen fanns för 5 dagar sen (då jag startade denna)...

Jag är ledsen för sämst uppdatering, men jag har tränat hela tiden :( Till nästa g¨ång ska jag ställa in ett tidsinställt,

Förrst hade jag bara 2 och inte 3 som jag förrst trodde timmar ispass som var ganska seriösa, men sen så hade jag 1 timme mark och då blev det liiiite flummigare ;)

Jag måste slipa mina skridskor snart, och måla om dem oxå. Dem är grymt slitna och oslipade :( Får prata med F:en om det senare när dom kommer hem


Kommentarer
AnnaW

haha knaset.blogg.se skulle passa jättebra till dig mitt lilla favorit knas <3



2012-04-18 @ 20:49:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback