Ett lite konstigt inlägg

Nu så tänkte jag bara blogga lite snabbt innan jag cyklar till skolan. Idag så är det fredag och jag och Ellen håller på att bestämma oss om vi ska gå på DHP ikväll. Mamma ville typ att hela familjen skulle grilla och äta familjemiddag men efter det så kan jag ju sticka.

Jag fick en jättedum och taskig kommentar som jag absolut inte godkände och tog bort. Den var postad från "Anonym" såklart och jag har ju sagt att jag svarar på alla anonyma kommentarer i ett inlägg. Så mitt svar till dig är att jag absolut inte tänker ändra på mitt sätt att skriva eller något bara för att det inte passar just dig. Om du inte gillar bloggen, läs den inte. Om du gilar den, läs! Du behöver inte forstätta läsa och skriva taskiga saker bara för att du inte gillar den. Det är bara onödigt och slösar bara på din tid när du sitter och skriver för jag bryr mig inte ett skit. Jag tar verkligen åt mig 0. Och dedär med att jag är ful tydligen har inget som helst med att göra om hur jag bloggar? En blogg är inte bra för att bloggaren är snygg, utan för att inläggen är roliga, intressanta eller allmänt kul att läsa enligt mig.
Lite random inlägg kanske det blev men jag kände bara att jag var tvungen att svara på det om ni förstår.
Kyss

Kommentarer
jwc'☆

Allt bra med dig idag?=)



Blogg: http://ymcmbbb.blogg.se/
2012-06-08 @ 15:11:20
Wilma

Har frågestund på min blogg just nu och det skulle vara jätte snällt om du ville ställa några frågor!!!

här är länk till inlägget http://wiimzanwilma.blogg.se/2012/june/bilden-sager-allt-fragestund.html#comment



Kram!



Blogg: http://wiimzanwilma.blogg.se/
2012-06-10 @ 12:03:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback