Stretch + packning

Just nu håller jag på att packar lite och stretchar samtidigt. Jag har fått ett stretckschema som jag ska göra varje dag hela sommaren :S Känner redan nu att jag kommer göra det max tre gånger och sen glömma bort det, men såhär ser det ut:

spagat 30 sekunder x2 på varje ben
masten 10 s/ben
bilmansposition 10 s
armstretchen 15 s/arm
split 15 s
Men nu så måste jag tyvärr fortsätta packa, såhär ser min väska ut nu ungefär:
bild från google men det var otroligt likt

Herregud jag ska bara vara där i fyra dagar och jag pckar som om jag skulle vara där i flera veckor. Nejnej inte hysterisk alls! ;)

Kommentarer
Jessica

ja borde också börja stretcha mer..



Blogg: http://jessicalilith.blogspot.com
2012-06-08 @ 04:37:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback