Lite av det jag shoppade i Paris

Jag känner att jag misshandlar min blogg just nu med 0 uppdate. Och dom flesta av dom tidsinställda kom inte upp knas? :O Menmen, jag tänkte berätta lite om Paris. Jag var inte där så länge så jag han inte med sådär särsligt jättemycket. Det blev mindre shopping än vad jag trodde men det jag köpte var:
(såg inte riktigt ut såhär, lite ljusare i färgen och inga siffror. Och så står det NY under)
Haven
NeveLucy
(var förstor så jag kommer ge den till mamma)
Ser ut som denna fast mycket ljusare och mera röd och inte vinröd
SheaTristenIsabelle
+ Grå a&f tröja med en stor älg på i mitten som jag inte hittade nån bild på,  Ljusblåttglittrigt mobilskal, grön a&f t-shirt till Ellen, souvenirer.
Jag skulle köpt ett ljusblått marc by marcjacobs data fodral men kön va så lång så jag fick inte :(
Annars tror jag inte att jag har glömt ngt. Som ni ser så shoppade jag inte  så mkt.
Vi var högst uppe i Eifeltornet (ni ba WOOOOOWWWWW), sett mona fisa, nothredame, louvren, turistgrejer och annat sånnt som vuxna vill göra.

Kommentarer
Wilma

ha ha var det meningen att du skulle skriva "Mona Fisa" ??? ;



Blogg: http://wiimzanwilma.blogg.se/
2012-06-08 @ 07:43:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback