Godmorgon hörrni!

Nu är jag på bra humör! :) Vaknade av mig själv faktiskt och var inte trött? Har inte hännt på länge! Jag börjar kvart i tio idag så det e skönt och sen så har jag Idrott, Musikfördjupning, fokus &  spanska så det är ganska chilla änmen som kommer idag! Efter skolan så ska jag åka till Enebyberg och träna i tre timmar.
Det är minder än två veckor tills sommarlovet, det är helt galet? Om typ en vecka så ska jag till Paris och sen så kommer jag ta ledigt några dagar från skolan så för mig blir det mindre? :D
I Sommar så ska jag till KSSSlägret, Skåne, Småland, Sandhamn, Danmark, Paris och kanske Mallorca i augusti. Så det blir bra :) Vad ska ni göra i sommar?
Kyss

Hahahah kände att de här blev ett konstigt tråkigt inlägg som ingen vill läsa hahahah

Kommentarer
Eliziah

Du e so fin, kan du skriva lite skönhetstips kanske? <3



2012-05-23 @ 08:41:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback