Här skall det finnas en rubrik.

Det va ingen träning idag, så efter skolan så stack jag och Ellen hem till henne och bakade kolakakor som vi åt upp! :D Och vi som skulle vara nyttiga och bli smala.... Ja det gick ju bra! ;) Men det började spöregna så vi tog på oss bikinisar och hoppade på hennes studsmatta i regnet, de va naajs! :D
Ikväll så ska jag vara hemma och se på film bara, jag har blivit sjuk! Ja ni vet hur det är... Snyta, snörvla, hosta, snyta, snörvla, hosta, snyta, snörvla, hosta, snyta, snörvla, hosta, snyta, snörvla, hosta, snyta, snörvla, hosta...
Nu så ska jag fixa så det bli en såndär signatur under varje inlägg, Puss! ♥
Kakos

Kommentarer
Sara ! :)<3

krya på dig !



Blogg: http://stickorstay.webblogg.se/
2012-05-11 @ 21:37:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback