6 saker du kanske inte visste om mig

1, Jag plattar mitt hår nästan varje dag
2, Jag ska till Paris på lördag
3, Jag ska kanske göra ljus eller mörk dip dye
Så jävla snyggt
4, Jag kan inte leva utan musik
5, Jag hatar att sola, det är så tråkigt. Jag gör det bara för att bli bruun
6, Jag hatar när folk som e jättesmala säger att dom e feta bara för att alla ska säga "neej du e så snygg". Och så hatar jag när dom inte äter nått för att dom tror att dom blir feta då. Jag får panik och ba: ÄT DEN SMÖRGÅSEN NU

Kommentarer
Elin

Hm. Gillade din blogg, det jag läst, särskilt om att du ska till Paris, ända tills jag kom till stycket om människor som inte äter. Majoriteten av dom som inte äter smörgåsen (typ jag själv då) gör det för att dom är SJUKA i huvudet, vi har en sjukdom som gör/säger att vi inte ska äta OCH att vi FAKTISKT BLIR feta av smörgåsen. Vi väljer inte att tro det, vi väljer inte att tycka att det är jobbigt att äta, vi ser inte att vi är smala, när vi ser oss i spegeln ser vi flodhästar. Vi har en ätstörning, som är som en andra person, som ständigt viskar, skriker, vrålar i huvudet att vi är värdelösa, feta, äckliga. Sen finns det dom som säger så för att dom vill få bekräftelse, MEN nej, det är så ofattbart vanligt med ätstörningar. Jag tror inte att du säger så för att du verkligen hatar människor som säger så, du är nog lite för ung för att veta och förstå. Men du kommer lära dig det också, hoppas jag.



Sommaren blir lugn. En del i stugan med farmor skulle jag tro. Din sommar?

kram



Blogg: http://uturanorexin.blogg.se/
2012-05-29 @ 00:35:24
sandra

Åh, vad roligt att få åka till Paris!



Blogg: http://atilio.blogg.se/
2012-05-29 @ 06:15:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback