Ni vet ju inte så mycket om mig, så varför inte köra denna?




1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Gick på dagis och hade det förmodligen toppen!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick i 6an och gjorde allt man gjorde då.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chokladbollar
Godiscockosprickar
Stjärnchips
Oboy
typ allt annat snacks utom lakrits

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
•Jag saknar dig mindre och mindre- Melissa Horn
Make you feel my love- Adele
Breakeven- the script
If this was a movie- Taylor swift
The moment I met you- Vincent
Skyscraper



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

• Shoppaaaaa
• Spara
• Ge till folk som behöver det mycket
• Köpa massaaaa
• Resa jättemycket till massa rolga ställen

6) FEM DÅLIGA VANOR:

• Jag tänker ofta "jag gör det i morgon" så gör jag det inte i morgon
• Att jag tänker ofta "nu ska jag plugga jag ska bara göra det här förrst" och sen så glömmer jag bort att jag egentligen skulle plugga
• Att jag glömmer mina saker överallt (mobil, nycklar och sånnt)
• Att jag oftast inte vaknar av väckarklockan, och när jag väl gör det så trycker jag på "stäng av" och inte på "snooze"
• Att jag äter för mycket onyttigt

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Sova
•Träna (det känns bra efter)
• Äta mat
• Äta godis
• Sjunga högt hemma

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
• Vissa par Ugg´s är verkligen fula. Ta inte illa upp om du har några, för vissa är faktiskt snygga men vissa andra är euuuuuuuwwww
• Polotröjor (man kan inte andras i dom, jag får panik)
• Svarta leggins- och jeansshorts över. Jag vet jag hade det förrut men nu helt plötsligt tycker jag att det är jättefult
• Försmå mjuktibyxor
• Lång-thigt tjol (får panik, man kan ju inte röra sig)


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Tänker tyvärr inte skicka vidare denna utmaning för det orkar jag inte






Kommentarer
Lovisa.♥

Tack sötis :)



Blogg: http://lollosfotografin.blogg.se/
2012-04-15 @ 17:44:45
Oliwia - Bloggen om vardag & mode.

Sv; Tack så mycket sötnos! Jättefin blogg!

Kram!



Blogg: http://[email protected]
2012-04-15 @ 18:23:39
minabrun - photography

sv; åh tack! :D



Blogg: http://miinabrun.blogg.se/
2012-04-15 @ 19:00:04
louise

Hur mår du? :D



Blogg: http://tingelinge.blogg.se/
2012-04-15 @ 19:10:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback