random grejsimojsinlägg

Hola mysegosar! Nu så sitter jag här och bloggar och lyssnar på music och ska snart börja packa tills imorgon, jag kännde bara att jag va tvungen att blogga lite förrst eftersom min blogg suger just nu. 4 inlägg idag än sålänge, det är ju ingenting!
Jag satt precis och kollade igenom mina inlägg på bloggen och då märkte jag att typ i varannat inlägg så skriver jag att jag ska till Paris i morgon... Hah ni måste tänka "vi fattarrrrr du behöver inte skriva de 1234567876543 miljoner gånger" men jag har inte tänkt på det faktiskt...
Som jag redan har skrivit så kommer det komma upp ett tidsinställt inlägg kl 09.00, ett 13.00 & ett 20.00 varje dag söndag-onsdag så ni kan läsa lite i alla fall även om jag inte har tillgång till dator.
Kyss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback