Tidigare idag

Imorse så vaknade jag sent och cyklade till Ellen där vi bytte tillbaka våra mobiler, vi hade råkat ta varandras mobiler för ett dygn. Där åt vi åxå lunch som bestog av Glass och två skedar potatissallad. Efter det så tog vi en liten promenix till torget där vi köpte fanta och godis och sen letade vi upp en bänk där vi satt och pratade om allt och inget. Sen gick vi hem till henne och var där i en timme ungefär innan jag var tvungen att sticka till Konståkningen som jag var på i fem timmar, så jobbigt! Vi skulle jogga i 2.4 km ganska snabbt runt en fotbollsplan på markträningen och där spelade mitt gamla fotbollslag  så det var kul att se dom :) 
Nu så sitter jag hemma här och bloggar framför dissneychannel ;D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback