Duktiga tjejer!

Jag var utelåst som ni vet i två timmar, och efter det så kom mamma och vi åkte till Täby och fixade hennes telefon. Som tur var så fick hon tillbaka alla hennes kontakter, men bilderna är borta :/ Men det är ändå bättre än att alla nummer är borta. När vi ändå var där så passade jag på att köpa present till Jossi och ett par klackskor som ni får bild på sen. När jag kom hem så stack jag till Ellen och vi sprang, jag tror vi sprang i ungefär 3 km. Duktiga tjejer! ;D Sen så tränade vi styrka och stretch länge på hennes tomt. Vi höll på i en timme och det var skitjobbigt! :O
Men nu så ska jag dusha och tvätta håret :)
Kyss

Såhär kommer vi se ut när vi har gjort detta några gånger till! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback