Haloo

I morse så cyklade jag till skolan, vi började ju 20 över 12. Jag och Ellen var hos henne och åt brunch som blev American Panncakes och Scones som vi bakade. Sen så lockade vi håret och fixade oss.
Igår kväll så slappade vi mest och kollade på Tv och sen så fixade hon mig (lockade håret och sminkade och så) och jag gjorde det på henne oxå men det blev inte så bra och allt typ kom utanför
I eftermiddag så ska jag tillbaka till den svettiga ishallen igen... Medan typ mina bästa kompisar ska bada och ha det asbra så ska jag lixom vara där... :´( Men a jag måste träna så jag blir bra till Söndag för jag ska testa upp mig då (y)
Kyss
Arkivbild

Kommentarer
ebba<33

hej fin blogg du har och hoppas du haft en bra dag! :D



Blogg: http://ebbasweetbieber.blogg.se/
2012-05-25 @ 14:11:38
Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)



Btw var med på min tävling! ---> http://jaasses.webblogg.se/2012/may/dagens-blogg-26-maj.html#comment (direkt länk)



Blogg: http://jaasses.webblogg.se/
2012-05-26 @ 17:44:09
Anonym



2012-05-27 @ 21:29:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback