I eftermiddag

Idag så slutar jag tidigt (halv tre), och efter skolan så ska jag till Enebyberg och träna i tre timmar. Eftersom jag är förskyld och har ont i halsen så är det fett jobbigt att springa och anstränga sig men jag ska försöka ändå, men jag vill värkligen inte bli mer sjuk eftersom på tisdag så ska jag och mina musikprofilkåmpissaarrr ha en koser. Jag ska sjunga en låt med Lova, Skyscraper. Jag ska be nån filma när jag gör det så jag kan lägga upp på bloggen sen så ni oxå får se! :D
Bild från när vi körade på lucia i julas...l jag ser helt konstig ut -.-
Puss

Kommentarer
Ida

Sv: Tack men nej jag tar bara kort på fritiden. Har inte ens en bra kamera, tycker det iaf är kul :)



Blogg: http://duvor.blog.se
2012-05-09 @ 14:16:13
hilda fromm - tecknar

Hej, gå in på min blogg och gissa vilken känd person det är på bilen och du har chansen att vinna ett egen tecknat porträtt av dig, en vän eller kanske motsvarande! :)



Blogg: http://hildafromm.blogg.se/
2012-05-09 @ 15:06:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback