Jag fick pris

Jag kom precis hem ifrån något konståkningsmöte där dom bestämde massa saker och delade ut några vandringspriser som t.ex "bästa A-åkare" "pris för bästa utveckling" och några fler. Det var ungefär 7 priser som delades ut och JAG FICK PRIS! :O Jag fick pris för bästa tränare med motivering: "Varit trogen mot sin grupp och kännt ansvar. Har engaserat sig mycket väl" Dom sa även att jag var omtyckt bland barnen. Jag blev så glad!
Efter så gick jag, Alice och Victoria till omkädningsrummet och busringde lite, det var jag som snackade. Jag tror ingen fattade var jag var... ;)
Annars har jag inget mer att skriva så jag tänkte ta en dusch, fixa mig länge, sen se på TV ett tag och sen sova. Jag har varit så trött dom senaste dagarna så det behövs
Kyss



Kommentarer
Wilma

Grattis till priset!! Alltid kul att få pris. Annars är allt bra??



Blogg: http://wiimzanwilma.blogg.se/
2012-05-30 @ 21:33:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback