Sista inlägget för ikväll

Nu så ska jag snart gå och lägga mig, bara blogga lite först
Nu på kvällen har jag pluggat, ätit och läst bloggar nästan bara, jag älsar sånna kvällar! Så himla skönt ♥
I morgon är det plugget igen som vanligt såklart och sen så har jag dans i 1.5 timmar :( Det är typ Showdance som man måste gå på på konståkningen. Den är inte så rolig direkt...
Jag har glömt att skiva hur det gick idag på springtestet, och det gick inte så bra jag trodde jag skulle få bättre för jag springer ju ändå 2 gånger i veckan oftast. Jag sprang 4.8 km på 28.nånting minuter. Jag hade fått sämre tid om inte Ellen hade tvingat mig att fortsätta när det var som jobbigast. Just då var du jobig men om man tänker i efterhand så var det ju bra, tack♥
Tumblrindispensable
Foton: Weheartit.com

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback