Snart sommarlov! :D

Nu är jag hemma från träningen. Jag tränade i 2 timmar bara, så det var lugnt. Men vi sprang ganska långt så det var väl inte så lungt men aja,
Nu så ska jag pluggaaa igen. Inte så kul kanske men vet ni hur många dar det är kvar till sommarlovet? 44 dar! Det är ju nästan inget, så det står vi ut med va? ;)
I början av sommaren så kommer jag åka till Paris. Sen så kommer jag gå på KSSS seglar-läger. Sen kommer jag vara på vårat landställe ute på Sandhamn som F:en köpte förra året som ni vet, sen så ska jag förmodligen åka till Mallorca. Farmor & Farfar har en lägenhet där + att pappas lillebrosa som är 30 (tror jag) bor där med sin familj och äger barer och nattklubbar där. Så ja, nu vet ni hur min sommar kommer bli
Jag ska snart lotta dagensblogg-vinnaren, Puss♥
542103_375260612509486_210560548979494_948500_488033970_n_large

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback