Världens tråkigaste lista som ingen orkar läsa

1. Namn: Mathilda
2. Smeknamn: Milla, Millan, Mulla, Mullaåmar (internt), Mathuldus, Monrad, Monrado, Max Factor (av laxor)
3. Ögonfärg: melerade brun, grå och grön
4. Längd: Ingen aning?
5. Hårfärg: Ljusbrunt/mörkblont
6. Syskon: 3
7.Tycker du om att sjunga i duschen: Jaa
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Hah
9. Födelsedag: 29 okt
10. Stjärntecken: Skorpinion
11. Bor: Utanfför stockhomn i en liten random komun
12. Kön: man.
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: Ärlig, rolig, skön, omtänksam
15. Har du någonsin varit otrogen?: Nej
16. Civilstånd: 4-ever alone
17. Har du en bil: Nej?
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Rosa utan taaak


Favoriter

19. Film: Väät inte
20. Favoritlåt: Många! Men just nu så är det väl "The A team"
21. Band/Sångare: Massooorrr
23. Skådespelare: Brukar inte tänka på det
24. Skådespelerska: sammaa
25. Mat: Chips.
26. Favoritnummer: 3
27. Tecknat: Svampbob såklart?
28. Disneyfigur: Långben
29. Färg: Lila, silver, vit, svart
30. Planerar du att skaffa barn?: Jaa när jag blir äldre
31. Vill du gifta dig?: Ja
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? ?
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Vet inte, det beror väl på när jag vill
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: kanske det? Jag har ingen aning 
35. Har du en pojk/flick-vän?: No
36. Är du kär? Tror det
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej



Om dig som person

46. Konstiga ord: Grejsimojs, gosemys
47. Vilken skola går du i?: Sammis
48. Har du tagit droger?: Nej
49. Vad är snyggt på en kille?: Ögonen, leendet
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: wtf
51. Hur skum är du?: hihi mycket
52. Vilka 3 personer litar du till 100% på? mig själv haha?
53. Vad tycker du om själsfränder?: Vad är det?
54. Är det rätt att flirta när man har pojk/flick-vän?: Nej, aldrig
55. När grät du sist?: Igår
56. Vad är det som du inte förstår dig på killar/tjejer?: ?
57. Är du glad? Neeej. Eller jo typ. Mest uttråkad
58. Varför?: För att du äter bajs.
59. Vilka saker kan du inte leva utan?: Musik, datorn, kompisar, kramar
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Silver
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Jaa i badkaret inne. Utomhus när jag var liten
65. Sover du med gosedjur?: Ibland med isbjörnen Mysis sm jag hade när jag var liten
66. Har du några piercings?: Öronen
67. Vilken färg har dina underkläder just nu? Vfr vill du veta det? Meen vit och vit-rosa
68. Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingennn :(
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 3200
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Något varmt ställe
Åh gud att jag orkade hela listan?
(tidsinställt inlägg sen några timmar tillbaka)

Kommentarer
Linda

Alltid lika kul med sådana listor, känns som man lär känna den som bloggar då:)



Blogg: http://shiroo.blogg.se/
2012-05-31 @ 17:31:42
JohannaStekpanna

Hejhej söt blogg!



Jag har precis gjort en cover och det skulle betyda mycket om du ville gå in och kolla och lämna en kommentar vad du tycker! Kram JohannaStekpanna



Blogg: http://johannastekpanna.blogg.se/
2012-05-31 @ 18:39:48
Rebecca

Jag utmanar dig! Kolla på min blogg för att se mer information om det ;) Ha en fin kväll!



Blogg: http://beccaekman.blogg.se/
2012-05-31 @ 20:40:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback